>ليس كل محمد حمدى هو محمد حمدى !!!

>

مش كل محمد حمدى هو محمد حمدى !!!

الحقيقه دى انا اكتشفتها النهردة …

الموضوع بدأ لما نشر جورنال ( وشوشه ) موضوع بيتكلم فيه عن الشباب الى بينصب على البنات باستخدام النت , وعرض نماذج لاربع شباب من النصابين دول بدون تحديد اسماؤهم ..

لحد كدة الموضوع عادى …

الغريب بقا ان الجريدة نشرت صورة المدون الزميل محمد سمير صاحب مدونه الاغلبيه الصامته فى الموضوع بتاعها !

لحد كدة والموضوع لسه عادى وممكن نقول فيه كلمتين عن التلفيق فى الصحافه المصريه واستغلال الصور الموجودة على النت … الخ

انما اغرب مافى الموضوع ان اسم الى كاتب الموضوع هو : محمد حمدى

لا كدة بقا موضوع مش عادى بقا …

الزميله والاخت العزيزة والغاليه شيماء الجيزى كلمتنى النهاردة وقالتلى انت ايه الى انت كاتبه وحاطه فى جورنال وشوشه دة ؟ طبعا انا كنت غافل كمومياء رمسيس السابع عشر (لو كان فى حاجه اسمها رمسيس السابع عشر ) وبسرعه فهمتنى شيماء الى حصل وانا قلتلها ان دة سوء فهم وتشابه اسماء ليس الا وان محمد حمدى الى كتب المقال دة مش هو محمد حمدى اللى هو انا

انا للاسف الانترنت عندى مفصول لاكتر من اسبوع لاسباب خارجه عن ارادة الجميع .. دة غير انى مشغول جدا مع خالى .. ناهيك انى مش بكتب فى جريدة وشوشه اصلا …

عشان كدة وجب التنويه

وتحياتى الغاليه

8 Responses to “>ليس كل محمد حمدى هو محمد حمدى !!!”

  1. Ahmed Shokeir Says:

    >العزيز محمد حمديردك السريع أزال الشكوك التي يبدو اني أثرتها .. وماتحدثت به أنك كاتب التحقيق ماهو إلا ما أكدت عليه توقع وإحتمال ولايخرج عن هذا النطاق كما انه إذا كنت انت الكاتب فهذا لايعيبك لأنه غالبا كاتب التحقيق او المقال ليس دائما مسئولا على الصور المصاحبة التي يقوم بها غالبا قسم التحرير الفني بعض التعليقات بتقول ياريت بلاش نقول حاجة من غير مانتاكد .. مش عارف ليه الناس مش بتقرأ الكلام صح لما قلت في اول التوقع انه احتمال واكدت انه احتمال برده في اخر الكلام منعا لسوء الفهم ومع ذلك الناس برده مش بتقرأ كويس عموما خالص إعتذاري ان كنت قد زججت بإسمك وأعتقد انه يغفر لي عندما ذكرت اسمك حسن النية وصدق حدسكبالمناسبة عجبني عنوان البوستتحياتي

  2. آلام وآمال Says:

    >فعلا يا محمد كان لابد من التنويه دهجزاك الله خيرا

  3. الطائر الحزين Says:

    >اعترف يا محمدشوف يا محمدلو جاءنى النصح من انسان كافر أخذ بكلامة وبنصحة ما دام النصح مفيدالمهم محور الكلام وليس من يتحدثربنا خلق لنا عقل نميز بهتحياتى

  4. bos bos Says:

    >حصل خير الحمد للهوعرفنا أنه مش أنت وعلى فكرة أنا كنت متأكده أنه مش أنت لأنك أبعد ما يكون عن كدهولان مش دى طريقتك بس كان لازم نتأكد برضة والحمد لله اتأكدنا وعرفنا الحقيقة

  5. samourai 4 ever Says:

    >عادى يا جماعهحصل خير حصل خيربتحصل متجوش هنا و تعملوا بالوو شكرا على التنويهو دمتــــــــــــــــــــــم

  6. بيجاسوس المصرى Says:

    >الجميع فى عالم التدوين يعلم جيدا من هو محمد حمدى و هذه الشخصية المحترمةو بجد موضوع البوست جميل جدا و عادى بيحصل اكتر من كدهو كويس انك وضحت بسرعةتحياتى

  7. ayman badr Says:

    >كلام منطقى جدا وفعلا احنا مفيش عندنا فى مصر أى حقوق ملكية فما بالك بالحقوق الفكرية والتزييف والإدعاء موضوعات جميلة أرجو الاستمرار والتواصلأيمن بدر

  8. أحمد Says:

    >يا محمد حمدى انت تسمع عن حاجة اسمها غزة بيتهيألى مش هتتكلم عن غزة الا اذا نزل فيلم جديد لرامبو معمول فى غزة ساعتها ممكن نشوفلك بوست عن رامبو و بالمرة ممكن نشوف اسم غزة صدفة فى البوست

Leave a Reply

